dimarts, 25 de novembre del 2014

TINTÍN EN EL CONGO

Tintín en el Congo, és un còmic que s'exposen molts temes sobre l'imperialisme, i per aquest motiu, hem decidit treballar-lo.

En començar a parlar i explicar l'imperialisme, jo personalment, sobre algunes causes o conseqüències em quedava una mica curta, i fer aquesta activitat em va ajudar a identificar moltes coses que havia après.

Què és el que havíem de fer?

La professora, ens va deixar triar la imatge que més ens agradava del còmic, i a partir de la imatge triada, ens havíem de fixar en cada petit detall que tenia per poder relacionar-ho amb el tema de l'imperialisme, perquè cada cosa que a primera vista pot semblar "estúpida", en realitat té un gran significat. 
La imatge que jo vaig triar va ser la següent:



Aquesta activitat m'ha semblat interessant, em sembla que mai l'havia fet d'aquest estil. M'ha servit per aprendre a fixar-me en totes les coses que una imatge ens transmet, a saber exposar que de veritat he pogut arribar a entendre el tema explicat i sobretot, a no pensar que els còmics són solament per nens petits, sinó què estan reflectits en coses que realment passaven en un passat i quan llegeixes aquest còmic, potser no te'n pots donar compte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada